Întrebări

1. Ce trebuie să fac pentru a obţine un credit?

Condiţiile minime pentru a putea obţine un credit:

  • vârsta minimă 18 ani
  • venituri cu caracter permanent
  • card bancar în care să fie virat salariul/pensia sau un cont bancar.

2. Care sunt actele necesare?

Copie după cartea de identitate/buletin, în format electronic. Doar în cazuri excepţionale solicităm şi alte documente. Nu aveţi nevoie de nicio adeverinţă de venit.

3. Care este suma minimă/maximă pe care o pot împrumuta?

Suma minimă este 100 lei, iar suma maximă este de 2.000 RON.

4. Există o perioadă minimă/maximă de creditare?

Creditul fară dobandă se poate achiziționa pe minim 3 zile, iar perioada maximă este de 35 zile. 

5. Cât durează până primesc banii?

Procesul este foarte rapid, iar banii îi puteţi primi cel târziu în ziua următoare aplicării pentru credit.

6. Cum se primesc banii?

Banii sunt viraţi în contul indicat de Dvs.

7. Există comisioane ascunse?

Nu există niciun comision de analiză, acordare, administrare etc. Dvs. în ziua scadenţei aveţi de plătit doar suma creditului + dobânda, dacă aţi depăşit cele 3 zile de gratuitate.

8. Cum semnez contractul?

Contractul se semnează online. Ce înseamnă acest lucru? Simplu. În loc să vă deplasaţi la sediul nostru, citiţi şi completaţi online.

9. Dacă am şi alte credite mai pot primi bani?

Sigur. Nu luăm în considerare alte credite pe care le aveţi la alte instuţii financiare sau nebancare.

10. Pot plăti în avans creditul?

Desigur. În cazul acesta trebuie să ne informaţi la telefon 0369/437.234 sau e-mail rambursat@smilecredit.ro trebuie să ne transmiteţi o dovadă după documentul de plată.

Rambursarea anticipată are beneficiul de a-ţi crea un istoric bun cu noi şi de a putea solicita un împrumut de o sumă mai mare, cu
şanse mari de a-l obţine.

11. Ce se întamplă dacă întârzii rambursarea unui Credit fară dobandă?

Începând cu prima zi de întârziere se calculează dobânzi penalizatoare de 1.2% pe zi.

12. Ce pot să fac dacă mi s-a respins cardul?

Cardul poate fi respins din următoarele motive:

  • este expirat
  • nu vi se virează salariul/pensia pe el
  • nu deţineţi fonduri disponibile
  • datele nu au fost introduse correct.

Contactati de urgenta banca emitenta a cardului pentru clarificare.

13. Cum sunt informat daca mi-a fost aprobată sau nu cererea de credit?

Informarea privind aprobarea creditului se face în cel mai scurt timp prin e-mail.

14. Ce pot face în cazul în care mi s-a respins solicitarea?

Puteţi oricând aplica pentru un alt credit în momentul remedierii situaţiei sau puteţi solicita informaţii suplimentare operatorilor noştri.