Articolul 1

Organizatorul 

  1. Societatea SMILE CREDIT IFN SA, cu sediul social in Sibiu, str. Calea Dumbravii nr.58, inregistrata la Registrul Comertului Sibiu sub nr. J32/68/2016, Cod Unic de Inregistrare 35441530, denumita in continuare “SMILE” sau “Organizatorul”, lanseaza campania promotionala numita “ Giveaway Decembrie” (numita in continuare „Campania”).
  2. Decizia de derulare a Campaniei, ce va avea loc potrivit regulilor stabilite prin prezentul Regulament oficial, este finala si obligatorie pentru Participanti. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba Regulamentul oficial, dar nu inainte de a anunta publicul in aceeasi maniera in care a fost facuta si informarea initiala.
  3. Prin participarea la prezenta Campanie, Participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament si legislatiei aplicabile. Participantii sunt de acord ca numarul de credit si codul de client sa fie publicat/vizibil pe pagina de facebook/site ul Organizatorului, pentru transparenta extragerii. In plus, organizatorul va cenzura numele si prenumele aferent numarului de credit in momentul extragerii.

Articolul 2

Teritoriul si durata de desfasurare a Campaniei

  1. Campania este organizata si se desfasoara pe intreg teritoriul Romaniei.
  2. Prezenta Campanie se desfasoara conform prezentului Regulament oficial.
  3. Campania va fi lansata la data de 05.12.2024 ora 00:00 si va dura pana la data de 31.12.2024, ora 23:59, inclusiv („Perioada Campaniei”).
  4. Toate castigurile Campaniei trebuie sa fie revendicate in conformitate cu prevederile acestui Regulament oficial, in caz contrar acestea nemaifiind datorate de catre Organizator.

Articolul 3

Dreptul de participare

  1. La Campanie pot participa toate persoanele fizice (denumite in continuare „Participanti”) care indeplinesc cumulativ urmatoarele conditii de participare:
  1. au cetatenie romana si domiciliul/resedinta stabil/a in Romania;
  2. varsta minima 18 ani
  3. sunt clienți eligibili conform normelor interne de creditare ale societatii care aplică online și carora le este acordat un credit în perioada campaniei
  4. furnizeaza o adresă de e-mail validă, pentru a i se putea transmite voucherul câștigat;

 

 

 

Articolul 4

Conditiile de participare la Campanie si mecanismul acesteia

  1. Vor participa la Campanie, respectiv vor fi inscrisi la tragerea la sorti, clientii Smile mentionati la Articolul 3, care indeplinesc cumulativ conditiile detaliate la Articolul 3 de mai sus.
  2. La Campanie nu pot participa angajatii Organizatorului si nici sotul/sotia ori rudele de gradul intai si doi ale acestora.
  3. In Campanie sunt inscrisi in mod automat si gratuit toti clientii Organizatorului, persoane fizice, care indeplinesc cumulativ conditiile mentionate la Articolul 3 de mai sus.
  4. Participantilor nu le este impusa in contrapartida nicio cheltuiala directa sau indirecta.

Articolul 5

Premiile oferite in cadrul Campaniei. Tragerea la sorti, acordarea si anuntarea premiilor

  1. Premiile din cadrul prezentei Campanii vor fi oferite prin tragere la sorti si constau in 3 vouchere electronice in valoare de 500 RON (cinci sute RON) fiecare, achizitionate de pe site-ul emag.ro.(”Premiile”)
  2. Din randul Participatilor inscrisi in Campanie vor fi alesi 3 (trei) castigatori ai premiilor prin tragerea la sorti ce se va efectua pe cale electronica, respectiv pe random.org . Tragerea la sorti va avea loc in data de 08 Ianuarie 2025 dintre inregistrarile validate conform prezentului Regulament oficial.
  3. Castigatorul va fi anuntat de Organizator pe pagina de Facebook printr-o postare publica, iar pentru informarea castigatorului va fi folosita o modalitate de contact avuta la dispozitie. In mesajul pentru castigatori se va solicita o confirmare pentru premiu, iar mai apoi va fi transmis premiul pe adresa de e-mail. In situatia in care castigatorul nu va revendica premiul in termen de 15 zile lucratoare de la data informarii de catre Organizator despre faptul ca a fost desemnat castigatorul Campaniei, acesta va pierde dreptul de a solicita premiul. Premiul nerevendicat va ramane la dispozitia Organizatorului.
  4. Orice eroare cu privire la datele furnizate de catre castigator nu atrage raspunderea Organizatorului Campaniei. Pe cale de consecinta, acesta din urma nu are niciun fel de obligatie de acordare a premiului in conditiile descrise mai sus, in cazul furnizarii unor date eronate care au dus la imposibilitatea identificarii si anuntarii castigatorului.
  5. Câștigătorii înțeleg faptul că Premiile acordate sunt personale și nu pot fi cesionate sau cedate sub orice formă unei alte persoane, nici nu pot fi înlocuite sau schimbate cu alt Premiu de orice valoare, pentru orice motiv, inclusiv în cazul pierderii sau furtului.

 

 

Articolul 6

Responsabilitate. Taxe si impozite

  1. Organizatorul Campaniei nu este raspunzator de plata taxelor, impozitelor sau a altor obligatii financiare sau de alta natura legate de premiile oferite, acestea fiind in sarcina exclusiva a persoanei castigatoare, cu exceptia impozitului datorat conform legii pentru veniturile din premii, impozit pe care Organizatorul Campaniei este obligat sa il calculeze, sa il retina si sa il vireze in numele castigatorului.
  2. Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru acordarea premiului catre un Participant care nu respecta conditiile de validitate prevazute in prezentul Regulament oficial, daca acordarea premiului s-a facut in urma inducerii in eroare a Organizatorului. Acest eveniment va atrage raspunderea personala a castigatorului (penala si civila) pentru toate si oricare pagube aduse imaginii Organizatorului, precum si pentru eventualele prejudiciile pe care cei care ar fi fost indreptatiti la castigarea premiului le-ar putea suferi.
  3. Prin participarea la Campanie, Participantii accepta si sunt de acord cu toate prevederile Regulamentului oficial si isi asuma responsabilitatea pentru faptele lor savarsite in legatura cu Campania.

Articolul 7

Prelucrarea datelor cu caracter personal  

SMILE CREDIT IFN SA se angajează să respecte dispozițiile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date, și de abrogare a Directivei nr. 95/46/CE (denumit în continuare ,,Regulamentul general privind protecția datelor’’ sau ,,RGPD”), ale Legii nr.190 din 18.07.2018 privind măsurile de punere în aplicare a RGPD și ale Legii nr. 102 din 3.05.2005 privind înființarea, organizarea și funcționarea Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, variantele actualizate la zi. Mai multe informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal se regăsesc pe website-ul www.smilecredit.ro, în cadrul rubricii Politica de confidențialitate .

Articolul 8

Incetarea inainte de termen a Campaniei

  1. Campania poate inceta inainte de termen in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora ori caz fortuit, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa lui, de a continua Campania.
  2. Situatiilor avute in vedere de alineatul precedent le sunt asimilate si sentinta si/sau actul de putere publica al unei instante judecatoresti sau al altei autoritati publice competente.
  3. In situatiile avute in vedere de alineatele precedente, Organizatorul nu mai este tinut de nicio obligatie fata de Participantii la Campanie, dupa cum nu va fi tinut de restituirea vreunei sume sau de plata vreunei sume cu titlu de despagubire sau altele asemenea.

Articolul 9

Litigiile si legea aplicabila

  1. Eventualele contestatii privind modul de acordare a Premilor si de desfasurare a Campaniei se pot formula si depune pana la data de 07.01.2025 ora 23:59 pe adresa de e-mail office@smilecredit.ro . Eventualele litigii aparute intre Organizator si Participantii la prezenta Campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente de la sediul Organizatorului.
  2. Contestațiile și/sau orice solicitare prin care se reclamă aspecte privitoare la prezentul Regulament trebuie să fie făcute în scris și să cuprindă în mod obligatoriu: datele de identificare, motivele de fapt care stau la baza sesizării precum și orice alte informații/documente necesare soluționării cererii.
  3. Organizatorul va răspunde oricărei solicitări care îndeplinește criteriile de mai sus în termen de 30 de zile de la data primirii acesteia.
  4. Legea aplicabila este legea romana.

Articolul 10

Dispozitii finale

  1. Regulamentul oficial este pus la dispozitie in mod gratuit la solicitarea oricarei persoane interesate printr-un mesaj privat pe pagina oficiala a Organizatorului, pe pagina de Facebook a Organizatorului si/sau la adresa de internet: smilecredit.ro.
  2. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament oficial, sub conditia notificarii publice prealabile a modificarii in aceeasi maniera in care a fost facuta si informarea initiala.
  3. Toti Participantii la Campanie sunt obligati sa respecte termenii si conditiile prezentului Regulament oficial al Campaniei.
  4. Pentru obtinerea de informatii suplimentare, Participantii pot trimite un mesaj privat pe pagina oficiala de facebook a Organizatorului . 
  5. Organizatorul nu va fi responsabil dacă, din orice motiv tehnic, este temporar imposibil să se folosească profilul de facebook sau website-ul menționat în termenii de mai sus, prin care acesta poate participa la Campanie. În orice caz, răspunderea Organizatorului se va limita la fapte sau omisiuni ale faptelor de înșelăciune sau neglijență gravă și nu se va extinde în niciun caz la niciun eveniment fortuit sau de forță majoră care survine în persoana Organizatorului.

Director general adjunct SMILE CREDIT IFN SA.